Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 21:20   #24
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av blå, her.

Neinei,

Det er så mange misfornøyde folk her inne, som klager på de Norske kostholdsrådene, det er her jeg er uenig.
Og det er her jeg utfordrer dere til å dokumentere noen som ser bra ut på lavkarbo kosthold.

Folk blir tynne på slike ekstreme lavkarbo dietter, helt klart. Men det er grunnen til at dem blir tynne jeg ønsker å belyse.

Men kjære vene, det er jo tusenvis av helt normalvektige som lever lavkarbo, folk som aldri har hatt behov for å gå ned i vekt. Bare på arbeidsplassen min lever 30% lavkarbo. Det er 2 som lever Fedon og det er 2 som lever optimal ernæring, begge deler er lavkarbo fordi lavkarbo dreier seg om å leve på under 120 gram karbohydrat om dagen. Lavkarbo er ikke en diett i seg selv. Den ene personen, en mann, er langdistanseløper og er undervektig, han forsøker faktisk å legge på seg og den eneste måten som fungerer er å leve på optimal ernæring.

Du er virkelig ute på bærtur og aner tydligvis ikke hva du snakker om. Anbefaler deg å lese boka Bedre uten brød som kan dokumentere at et kosthold med lavt karbohydrat er bra med mange, med forskningsundersøkelse over mange år på lavkarbo.

Det er trist når folk må bruke arroganse for å tørre å skrive provoserende innlegg. I stedet for en god diskusjon så blir du stemplet som arrogant og empatiløs og uegnet som diskusjonspartner, rett og slett en som er bortkastet å bruke tiden sin på.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat