Opprinnelig lagt inn av Fedonisten Du verden! Her har det skjedd mye - helt uten at jeg har fått det med meg Kort oppsummering: - MHM har ikke sex-lyst eller evner (hva har skjedd???) - Lise sitter i skapet og fniser og spør om ikke HP kan svare på vanskelige spørsmål - Scilla vet ikke om hun vil ha sexlyst eller ikke - og i tilfelle hun får; hva skal hun bruke den til? - Anne er så diskret at hun kaller det "litt mer opplagt" - og det er jo veldig sjarmerende da.... - Og Skorpia har lest i dolektyren min (les: Norgesmagasinet) at det koster 300 kroner å ha seg 4 ganger Blir helt forvirra av dere jeg damer I går ga jeg min mann en "150-kroners" - og han var fornøyd han. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde varmet kremen i hendene først, så hadde det vært en "500-kroners", men jeg har nå aldri vært noe forretningstalent ......han var så stiv i nakken stakkar, så jeg ha han en god kopping-massasje før jeg gikk og la meg......
Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
Du verden! Her har det skjedd mye - helt uten at jeg har fått det med meg Kort oppsummering: - MHM har ikke sex-lyst eller evner (hva har skjedd???) - Lise sitter i skapet og fniser og spør om ikke HP kan svare på vanskelige spørsmål - Scilla vet ikke om hun vil ha sexlyst eller ikke - og i tilfelle hun får; hva skal hun bruke den til? - Anne er så diskret at hun kaller det "litt mer opplagt" - og det er jo veldig sjarmerende da.... - Og Skorpia har lest i dolektyren min (les: Norgesmagasinet) at det koster 300 kroner å ha seg 4 ganger Blir helt forvirra av dere jeg damer I går ga jeg min mann en "150-kroners" - og han var fornøyd han. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde varmet kremen i hendene først, så hadde det vært en "500-kroners", men jeg har nå aldri vært noe forretningstalent ......han var så stiv i nakken stakkar, så jeg ha han en god kopping-massasje før jeg gikk og la meg......