Tråd: Rosenrot
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-05, 17:05   #30
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Du verden! Her har det skjedd mye - helt uten at jeg har fått det med meg Kort oppsummering:

- MHM har ikke sex-lyst eller evner (hva har skjedd???)
- Lise sitter i skapet og fniser og spør om ikke HP kan svare på vanskelige spørsmål
- Scilla vet ikke om hun vil ha sexlyst eller ikke - og i tilfelle hun får; hva skal hun bruke den til?
- Anne er så diskret at hun kaller det "litt mer opplagt" - og det er jo veldig sjarmerende da....
- Og Skorpia har lest i dolektyren min (les: Norgesmagasinet) at det koster 300 kroner å ha seg 4 ganger

Blir helt forvirra av dere jeg damer

I går ga jeg min mann en "150-kroners" - og han var fornøyd han. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde varmet kremen i hendene først, så hadde det vært en "500-kroners", men jeg har nå aldri vært noe forretningstalent

......han var så stiv i nakken stakkar, så jeg ha han en god kopping-massasje før jeg gikk og la meg......