Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-05, 18:45   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Til dere som står stille..... har dere målt dere ? Hvis målene har gått ned men ikke vekta betyr det at dere bygger muskler og mister fett.... Min personlige mening er at vekta bare er et tall. Hvis man føler seg lettere og klærne blir løsere betyr det ingenting hva vekta sier vel ??

Om man har fulgt Atkins etter boka og ikke gått ned noenting, kan det være en god ide å prøve Ketolysekuren for å "komme igang" og så gå gradvis over på Atkins eller Lindberg (det er jo litt av meningen med Ketolysekuren også, at det er en KUR og at man skal videre på en av de andre.....sier Torkil) etterpå.

MEN - om man ikke har gjort induksjon etter boka. Ikke spist nok, nok grønnsaker, drukket nok vann, spist lavkarbo produkter, drukket vin etc, så syns jeg man bør gi Atkins en sjanse til...

Husk også at Ketolysekuren er for personer som har MYE overvekt - BMI på over 35 ? Var det ikke det Torkil skrev her inne ? Har man bare 5-10 kilo å ta av er Atkins eller Lindberg bedre for kroppen. Og hvis man syns induksjonen til Atkins er streng, så er jo ketolysekuren strengere, - man kan spise færre karber....