Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-08, 17:29   #75
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Opprinnelig lagt inn av energibunten, her.

Demens er en livstilssykdom...akkurat som alzheimer, parkinson, osv, osv, osv...plakk på hjernen av dårlig mat. Noen har bedre toleranse for dårlig mat, men et sted popper plagene ut.

Unnskyld meg men hvor henter du det fra? De vet jo faktisk ikke årsaken til altzheimer og demens. Hadde de visst det hadde det vært enkelt.

Min mor fikk "early onset" altzheimer da hun var i slutten av førtiårene og er nå en grønnsak på 63år. Tviler på at det var røyking og rødvin som utløste dette for da er det MANGE av oss som ligger tynt an.

Tror nok at du tillegger maten vi spiser litt vel mye. For vi blir faktisk eldre og eldre... i samfunnet vårt. Snittalderen øker år for år og vi får flere og flere gamle. Hvis maten var SÅ ille ville vi jo blitt sykere og sykere... ikke omvendt.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat