Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke
Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.
Og når det ikke hjelper? Jeg trente 6 dager i uka(både styrke og kondisjon), spiste stort sett bare typisk "sunn" mat (pastasalat, magert kjøtt, frukt, grovt brød, osv), og resultatet var opp i vekt og ustabilt humør. Da er det vel kanskje ikke så rart at man fokuserer på kosthold når man endelig finner noe som faktisk funker..?
Syns reklamefilmen er ganske morsom da 
Her er det flere som meg ja........beste resultatet av det fikk jeg da jeg var på kurbadet, 4 uker med sunn -god mat, trening av forskjellig varihet og tempo minst 4 ganger pr dag, resultat: + 4 kilo , og ikke ble dem borte igjen heller.
Men med det så må jeg innrømme at jeg av og til føler at jeg innenfor de 95 % altzå, legger meg HELT flat for den .
Kunne fint økt treningsøktene fra 2-3 ganger i uka som jeg har nå til 3-5 ganger.........Men filmen er artig!
Og i samme slengen, da jeg gikk lettest ned var de jeg gikk ned 17 kg på ett halvt år UTEN trening, kun kostholdsendring(PS!! Var dårlig etter en bilulykke, ikke for at jeg bare var lat), jeg går ikke like lett ned denne gangen. Men det har medisiner og gjøre også.
Så ja, jeg forstår deg jeg!

|