Tråd: Kvinner
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-04, 12:50   #12
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Det er forsåvidt fornuftig alt det du sier, MEN dersom jeg skal vente de 3 dagene på at mannens sans skal slå inn så vil det jo være konstant rotete her, JA og da vil jeg vantrives konstant .

Jeg er et ganske kreativt menneske. Jeg liker interiør og design og jeg utfolder meg i vår lille hule. Dersom det fine vi/jeg har skapt til en hver tid skal skjules av rot og skitt. HVA ER VITSEN DA!!??

Men det er det som er problemet: Dere skjønner det bare ikke .

Jepp , vi skjønner det ikke.

Men prøv å ikke slite dere ut.

Et evig dilemma dette.

Har kikket i Presentasjonen din Nooria og jeg våger å komme med en liten advarsel. Når prinsen blir større så blir det nok verre å holde tritt med rot og skitt. Det er mulig du vil oppdage at en vilter 3 åring kan gi hjemmet et helt annet design en det du ønsker .

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat