Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-08, 21:39   #114
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Min oldemor ble faktisk 96 år. Hun startet alltid morgenen klokka 6 med to brødskiver med brunost. Spiste ellers norsk husmannskost. Snodig at hun ble så gammel da. Burde jo dødd så mye karber som hun spiste. Var glad i after eight også. Hun var badevakt på frognerbadet til hun var 78 år. Fikk aldersdemens i midten av åttiårene. Ganske normalt å få det når man blir så gammel. Levde fryktelig magert under krigen etter som jeg har skjønt. Dårlig med matstell da. Hun var igjennom to kriger faktisk ww1 og ww2.

Holder en knapp på gener når det gjelder sykdommer. Så har de jo faktisk funnet genet som disponerer for brystkreft blandt annet. Spiller liten rolle hva de spiser, de FÅR brystkreft uansett. Derfor fjerner de begge brystene for sikkerhets skyld.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat