Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-08, 22:07   #120
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Oi, Iset! Veldig interessant det du sier om svangerskapsforgiftning! Det var nemlig sånn pappaen min mistet moren sin, under fødselen. Videre har både tante og kusiner nærmest blødd gjennom fingrene i forkant av fødsler, og det har vært stor dramatikk inntil man fant ut hva det skyldtes og en del gamle spørsmål ble besvart. Jeg har også mye dia2 på den siden av familien, så jeg bruker ikke mat som medisin uten grunn!

Om du hadde funnet den rapprorten hadde det vært genialt! Jeg ønsker meg barn en gang i framtiden, og har hele tiden fått høre at det er viktig at jeg i tilfelle følges ekstra tett opp av lege, sykemelder meg før tiden etc. Kusina mi lå på sykehus i flere uker før fødselen, det høres ikke innmari fristende ut for å si det sånn.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat