Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-08, 11:18   #152
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det jeg synes er så rart er at da jeg gikk på Skaldeman i 8 uker og da lå på mellom 3 og 4000 kalorier daglig (jeg førte inn alt jeg skrev i dagboka i vektklubb.no og fikk opp kaloriene), raste jeg ned 10 kg uten å trene ett sekund. Mens da jeg gikk på Grete Roede og lå på 1800 kcal daglig, gikk jeg nesten ikke ned noe? Hvordan forklarer man noe sånt?

Da må du ha høy forbrenning. Du var jo 138 kg ikke sant? Da forbrenner man en del. Du kom sikkert på sparebluss på 1800. Det er en muighet.

Nå vet ikke jeg helt hvordan dette med gastric bypass fungere. Men etter som jeg har forstått på min venninne, får man ikke i seg mer enn en desiliter eller to om gangen. Hvor mange kalorier fikk du i deg i døgnet da? Det kan umulig har vært 3-4000? Men du har jo gått ned masse...

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat