Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-08, 12:43   #167
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Klart du kan, hvis du referer til kalori-teorien når du snakker om inntak/forbruk. Prøv å dytte innpå fett tilsvarende 5000 kcal og se hva som skjer. Hvis du ikke spiser noe som påvirker insulinproduksjonen din kan jeg love deg at kroppen din ikke lagrer dette i fettcellene.

Har prøvd det..sier jeg jo. Gikk ikke ned et gram!

Vektregulering ved hjelp av lavkarbo-kosthold er hormonstyrt. Det er det du tydeligvis ikke forstår. Du må gjerne regne på kcal i maten din, men hvis det fører til at du ikke spiser deg mett orker du ikke holde på med det så lenge.

Jeg spiser meg mett minst en gang om dagen. Nå sier jo lindberg og de andre at man ikke skal spise seg mett. Man skal spise til man ikke er sulten lenger.

Hva er egentlig grunnen til at du har valgt lavkarbokosthold når du egentlig tror mer på kaloritelling?

Jeg teller Karber OG kalorier. Men jeg er ingen fanatiker. For meg finnes det faktisk ingen lettvinn vei til vekttap, hver dag er en kamp uansett om jeg bare lever på bacon eller brød. For jeg har veldig lett for å spise så mye at jeg ikke går ned. Lettere med lite karber pga blodsukkeret. Lyster ikke så mye på mat.

Det jeg er imot er det fanatiske om at det er en løsning som redder hele verden fra fedme. Hvis det var så lette hadde jeg vært slank nå.

-

Skrev med rødt for å svare

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat