Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-05, 21:20   #1
misseve
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 42
misseve er på en erverdig vei

Lavt stoffskifte? Hjelp!

Ville bare finn ei pannekakeoppskrift jeg, så endte jeg opp her...hehe..leste om alle dere med lavt stoffskifte og kjente meg igjen i mye av det...men har tatt prøver 1 gang i året siden jeg var 15, og legen sier de er normale.Har symptomene som: Trøtt(konstant)føler meg aldri uthvilt, tiltaksløs(deilig med sofaen gitt), overvekt, konstant kald på hender og føtter, depresjoner, humørsvinginger, tørr hud, tynne negler, fordøyelses problemer, vimsete, konsentrasjonsvansker, dårlig hukommelse.ofte forkjølet og syk.
Så at det kanskje hjelper med lav-karbo diett, men er omtrent avhengig av karbohydrater så der kan jeg møte en del utfordringer...når det gjelder vekten prøver jeg å holde meg i mye aktivitet, går til og fra jobb (tilsammen en time)Går hele dagen på jobb + mange ærend, trener gjennomsnittelig 4-5 ganger i uken. Det går på rein viljestyrke for har ikke energi egentlig til det. Har gått grete roede kurs med ett dårlig resultat, følte meg skikkelig flink, men resultatet har latt vente på seg. Så det jeg lurer på er om noen har noen tips til meg...som kanskje kan hjelpe..kanskje noen menyforslag så jeg kan komme igang og se om det fungerer! og om det fungerer er det best å melde seg på kurs eller noen bøker som er å anbefale???Så om det er noen der ute som ville være så snille og hjelpe meg litt ville jeg blitt kjempegla1!!!

misseve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat