Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-08, 22:33   #252
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Fant ikke den dødsattesen. Men dette under linken du ga meg Iset.... Familien nektet obduksjon, så man vet ikke med sikkerhet dødsårsaken. Slik jeg ser det nektet de pga det kunne skade rykte til firmaet. De prøver jo å juge på han en vekt han ikke hadde når han døde. Og påstår at han la på seg 60 pund på en ukes sykdom. Det er 30 kilo. Min far fikk IV da han døde.. han hadde leverkreft. Siste uka kom ikke vannet ut igjen..så det samlet seg i kroppen. Men han kunne jo ikke nyttegjøre seg næringen heller så kroppen ble tynnere og magen ble større. Så De siste 3 dagene stoppet de IV... for systemet bare basket væskene rundt. Så han tørstet ihjel.. selv om lungene og magen var full med vann. Det var en veldig "lett" kiste vi bar...

Sånn..nå må jeg sove..

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat