Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol
Opprinnelig lagt inn av Kula, her.
Jeg forstår at du ikke har så lett for å lese. Det var jo en lang artikkel. Lett å miste konsentrasjonen.
Men å mistenkeliggjøre de etterlattes ønske om å ikke obdusere liket, det finner du helt naturlig.
-
Har du lest hele artikkelen? Den er riktignok på engelsk...men det står han hadde slitt med hjerteproblemer i årene før han døde. Han nektet for at det var kostholdsrelatert. Tror du han døde av et fall? Eller var det et hjerteinfarkt som førte til at han datt..eller et slag?
Videre lo jeg av at de prøver å fortelle at mannen - som lå i koma - har lagt på seg 30 kg på en uke. Har du noen gang hørt om noen som legger på seg eller samler væske i koma?
Arvinger kan som kjent ha en del å hente på å påberope det ene og det andre. De etterlatte etter Anna Nicole Smith påberopte seg foreldreretten til barnet hennes. Både moren som hun ikke hadde kontakt med, og ikke mindre enn tre potensielle fedre til barnet.
Du mistenkeligjør en hel legestand som bruker år av sitt liv på forskning. Men arvinger er fritatt? Snodig holdning..
|