Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 00:00   #263
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Transfett, mettet fett og forhøyet kolesterol

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Hvordan kan de si hva han døde av når det ikke er foretatt en obduksjon? Det blir jo rene antagelser?

"The medical examiner concducted an external exam and a review of hospital records". Jeg vil tro han derfor har et langt bedre utgangspunkt enn deg. Det er vel som strengt tatt du som driver med rene antagelser her?

La den bekjente av deg på seg 30 kg på syv dager?

"Slankeguru Robert Atkins veide 117 kilo da han døde, men da han ble lagt inn på sykehuset ni dager tidligere var vekten bare 88 kilo, viser sykehusjournalen."
"En lege som ikke har noe med saken å gjøre sier til AP at det ikke er uvanlig at pasienter i koma kan få store vektøkninger"
"- Det er absolutt mulig at de i et forsøk på vekke ham fra komaet ga ham mer og mer væske, og at han beholdt all væsken i kroppen, sier Dr. Robert Yanagisawa ved Mount Sinai sykehus i New York."
(iflg Aftenposten)

Folk får tro hva de vil. Jeg tror han falt som følge av hjertesvikt etter lengre tids problemer med hjerte og at dette førte til hans død.

Ja, det er jo helt usannsynlig at en eldre mann bare glir på isen og skader seg. Det har vel knapt forekommet i verdenshistorien?

Så får andre tro hva de vil...

- Eller lese dokumentene og skaffe seg litt mer kunnskap.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat