Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 15:05   #59
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Opprinnelig lagt inn av BMS!, her.

Lurer jeg på også, men du var vist litt før ute enn meg

Finnes ikke transfett i melange... men 3.4 % (såvidt jeg husker) i meierismør. Videre var det over 50% mettet fett i meierismør..mens melange hadde noen og tretti %.

Så da får de som tror at meierismør er sunt gi barna sine det, andre får gi melange eller soft.

Skal jeg si hva jeg mener så synes jeg det blir useriøst å sammeligne melange og soft med aspartam. Detter er en "sukkertråd", jeg er ferdig med smørtråden.

Men noen må ty til useriløse innlegg når de går tom for argumenter. Sånn er det alltid her. Og jeg håper jeg klarer å holde et annet nivå når jeg diskuterer.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat