Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 16:14   #63
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå er det vel flere enn Impulsiw som har servert mat til familien sin stekt i melange gjennom åtti- og nittiåra. Deriblant mine foreldre.
Det tar tid å snu en tankegang man er vant til! Ikke så rart det egentlig, men en ting jeg synes er litt viktig er å i hvert fall prøve å ta til seg og vurdere informasjon når folk tar seg bryet med å hente den fram

Jeg er oppvokst med Melange og Per, det er jo ikke det jeg mener. Det er det du sier i siste avsnitt, at når man får servert info kan man i det minste lese den og forstå det som står der. En ting er at man ikke er enig i det, men når man da har fått servert linker og seriøse argumenter og det SER ut til at vedkommende skjønner greia, for så å spørre i en helt annen tråd "hva er galt med Melange" og komme med de samme argumentene på nytt, da kjenner jeg rett og slett at jeg får flass? Det nytter jo ikke å diskutere!