Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-04, 20:27   #8
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Har vært elendig til å praktisere siste halvannet årene. Fikk helt noia en gang i svangerskapet (trodde jeg skulle bli englemamma en gang til). Prøvde å gå på nivå og friket ut. Siden det har jeg ikke klart å jobbe effektivt. Engelen min flyttet også inn i labben og jeg makter ikke å "utvise" henne. Litt godt også, men i svangerskapet så klarte jeg ikke dette. Men nå er det ingen unskyldning lenger.

Det høres vakkert ut å ha engelen der... men skjønner at det må ha vært tøfft å takle under svangerskapet... men hun kommer vel ikke hver gang du går på laboratoriet? Også kan du jo gå på nivå uten å gå ned til laben..

Men selv uten å praktisere flitttg har jeg lært mye nyttig. Spesielt det med sletting og negative uttrykk. Med hensyn til dysfunksjonelle mennesker så har det også redusert min frykt for dem.

(du sletter egne tanker i forhold til deres oppførsel ?)

Takket være sparket Lise skal jeg ta en skikkelig avspenning med CD'en i morgen når Mazungen sover.

Flink jente!

Har du gjort det forresten?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat