Tråd: Uhøflig?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 23:27   #19
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Uhøflig?

Opprinnelig lagt inn av Magga Dutti, her.

Vi skal bort på lørdag og det skal bestilles pizza. det blir en gjeng på ca 20 stykker. Jeg har tenkt å spise middag før vi drar, men føler at jeg må spise ihvertfall ett stykke pizza.- Har ikke lyst på selvsagt, men har lite lyst til å sitte og forklare for alle hvorfor jeg ikke spiser og føle meg som hun sære. Synd at det skal være slik.

Kjenner meg litt igjen der . Jeg har løst sånne ting med å forsyne meg med sult i blikket, og se ut som om jeg koser meg masse - men det de andre ikke legger merke til er at den ene biten jeg tar, har jeg veeeeldig lenge. Det er bare å holde kniv og gaffel i hendene hele tiden, eller løfte en pizzabit fra et sted på tallerken til et annet. Da ser det ut som om du er bizzy med å kose deg med maten... Kanskje litt vel "Seinfeld", men det pleier å funke.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat