Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 13:24   #6
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

sikker? jeg har kommet frem til 12 karber pr plate på den lyse. på den mørke vet jeg ikke

da var det nok 12 da...sitter på jobben og tror jeg husker alt...hehe

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ingen av dem er særlig gode (noe som gjelder det meste av kunstig søtet sjokolade), men om noe er den mørke best på smak. De er uansett en smule oversøtet med maltitol, om enn ikke i like overivrig grad som de fra Sukkerfritt, og jeg fikk i alle fall litt av at gasskraftverk i magen min

Gasskraftverk i magen, ja det har nok jeg også merket, men ellers syns jeg faktisk disse er ganske gode, i motsetning til anton berg sukkerfri, og andre sjokolader jeg har prøvd, som etterlater en konsistens i munnen etterpå jeg ikke fikser.

Lurte litt på om jeg skulle teste å knuse sukkerfri meller og blande i sånn lys, smeltet sjokolade, ha i små (bittesmå) "muffinsformer" og ha det som juleknekk...

Men maltitol er sånn karbo man ikke trenger å regne, eller?

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat