Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 13:55   #11
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Jeg mener, er det basert på en "normal" bmi? Eller vekta før du fikk barn? Eller den gang før da du var "ung"?

Ja jeg er nysgjerrig

Morsomt navn på oss - "kettyser"!

Jeg har hatt et vektmål i tickeren min. Spørsmålet ditt fikk meg til å tenke, og da ble jeg oppmerksom på at målet mitt faktisk ligger bare ca 15 kg over ungdomsvekten! Og bare noen få kilo over vekten etter barnefødslene, da jeg var ung og aktiv og egentlig hadde en normal kropp. Og det er jo over 20 år siden.

Kanskje er målet mitt for ambisiøst? Hm. Her må det tenkes. Stor sjanse for at tickeren blir endret fra 70 til 80 kg med det første. Takk for et tankevekkende spørsmål!

Ellers har jeg, etter å ha gått på ketolysekuren en stund, egentlig tenkt mer slik: Målet = å "klare dietten". Uten brudd. Og med å gjennomføre min beskjedne mosjon.

Så jeg har egentlig ikke hatt så mye fokus på endestasjonen. Men det har å gjøre med at det er så mange kilo jeg skal ta av, og veldig langt til det endelige målet. Så hvis jeg tenker at hver dag jeg gjennomfører er en seier, blir det lettere.

til alle kettyser!

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat