Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 16:10   #14
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Jeg mener, er det basert på en "normal" bmi? Eller vekta før du fikk barn? Eller den gang før da du var "ung"?

Ja jeg er nysgjerrig

He he, vekten før jeg fikk barn? For meg var ikke det å få barn utslagsgivende for vektøkning. Men så er jeg jo mann da...

Et av målene var å gå ned såpass mye at snorkingen ikke skulle ødelegge nattesøvnen. Den delen er i boks.

Et annet mål var å få noe svinaktig dyrt alpintøy til å passe bedre igjen. Der kom jeg raskt i mål, for deretter å havne bak mål - tøyet ble for stort...

Etter det ble målet å komme innenfor "normal" BMI. Jeg tar ikke BMI for noe mer enn det det er, men et eller annet mål skal man jo ha. Etter -30 kg stoppet det hele opp, like over øverste grense for "normal" BMI.

Derfor har jeg laget min egen BMI-skala som definerer 26 som øverste normale grense slik at jeg ikke behøver å tenke mer på det.

Jeg er med andre ord i mål!

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat