Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 20:31   #46
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Når fettet forbrennes, blir fettcellen borte eller "krymper" den bare?

Jeg har vært rund siden tre-fire årsalderen, og direkte overvektig siden jeg var tolv, men med varierende vekt. Ikke enorm, men såpass stor at jeg ikke har gått ubemerket hen for å si det sånn .
Derfor er det én ting som skremmer meg litt, jeg har ikke hatt noen problemer med å gå ned i vekt i utgangspunktet, men stopper opp, og blir der, leeeenge.
Som tolvåring la jeg på meg godt over tretti kg på et halvt år, ble enormt stor, fikk strekkmerker og det hele, for så å rase ned til en mer moderat overvekt igjen. Dette har ingen skjønt noe av, og legene ville bare slanke meg. Det jeg lurer litt på nå da, ettersom jeg fortsatt var i vekst da dette skjedde, er om jeg kan ha produsert noe fryktelig med fettceller da dette underlige inntraff, og at jeg derfor nå har så problemer med å gå ned de siste kiloene
*Tenke*

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat