Opprinnelig lagt inn av Lise
(du sletter egne tanker i forhold til deres oppførsel ?)
Ikke helt jeg laget meg en del affirmasjoner med at andre mennesker (ellers Xs) sinne har ingen betydning for meg. Dette har gjort meg mindre redd og mindre handlingslammet.
Det andre jeg jobbet mye med var tendensen min til å tilgi, glemme og utsette meg for mere. Jobbet med at jeg har lov til å ha grenser. Jobbet også med å få dem til å akseptere men det er ikke så lett å tro på det. Innså etterhvert at speilbildet ikke var en lykkelig familie med alle i det. Men fred og ro i min lille familie.
Opprinnelig lagt inn av Lise
Har du gjort det forresten? 
Sovnet men i morgen er Mazkisen hjemme. Fortsett å mas du.
Engelen flyttet vel inn etter jeg hørte Julemysteriet på lydbok. Tydelig sammenblanding med barneengelen umuriel. Det er godt å ha henne der men jeg ble vel litt skremt av hvor sårbar jeg var. Tårene kan godt trille selv om jeg har det bra skremmende for andre.
Tror nok jeg ubevist stikker på nivå av og til. Tok jo ukentlig blodtrykk i svangerskapet og tre fingre møttes vel temmelig ofte. Tror foresten jeg trenger en ny runde med Slett Slett også. Det er skremmende enkelt men veldig sterke saker.
|