Opprinnelig lagt inn av studentberta
Velkommen hit til oss!
Jeg kan trøste deg med at du har havnet på rett plass, for slik som du beskriver det tror jeg de fleste av oss har hatt det.
Jeg har prøvd mange kurer, de har virket men vekten har gått opp igjen etterpå. Jeg startet på Ketolysekuren i fjor, og jeg har fått masse energi til å gjøre ting jeg ikke orket før! Jeg har hatt et halvt års pause fra kuren, men nå skal de siste kiloene bort.
Jeg anbefaler deg å kjøpe boken til Dr. Torkild Andersen som har kommet ut på markedet, hans råd har forandret min helse drastisk! Jeg har brukt antidepressiva - dette gjør jeg ikke lenger, jeg hadde dårlig fordøyelse med mye diare - dette er det slutt på, konsentrasjonen har blitt bedre når jeg har kuttet ut sukker i maten etc.... DET ER HÅP FOR FLERE!!! Du trener bra så fortsett med det, og jeg kan love deg at jeg spiser masse god mat selv om jeg går på kur. Har alltid spist mye kaker og karbohydrater, og jeg kan bli sjesken av og til, men da er det godt å finne støtte her innpå siden!! Her kan man få råd og oppmuntring, det hjelper å være flere som kjemper mot samme mål. Lykke til, bare spør hvis det er flere ting du lurer på.
Studentberta
Takk for oppmuntrende svar!!!Skal rett på bokhandelen etter jobb!!!
|