Tråd: Uhøflig?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-08, 12:53   #37
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Uhøflig?

Sitat:

synes jeg ser det hvordan tvang? Prøvde hu å tvinge det nedover halsen din eller

Ikke akkurat sånn, haha! Men tanta mi tror hun bærer hele verden på sine skuldra (om noen har sett filmen Dalmåser, DER er min tantes personlighet tatt på kornet, altså spot on!!!). Og at hennes slit er større enn andres. Min far hadde opplyst om at jeg ikke spiste kjøtt, og bett henne om å tilberede litt ekstra grønnsaker. Hun husker jo ikke noe som helst, og da vi kom til dekket bord, og hun hadde kokkelert heeele dagen, og jeg sa nei takk til kalvemedaljongene hennes, gjorde hun et stort nummer av det overfor hele selskapet og sa nærmest at jeg skyldte henne å smake på maten, akkurat som om maten hennes ikke var god nok for meg eller noe. Jeg fikk kokeboka "100 måte å tilberede kjøttdeig på" i julegave av henne samme år... Hun gjør meg gæærn, og jeg snakker ikke med henne om jeg ikke må, liksom Go figure

Ellers må jeg si at jeg veldig sjeldent er i spise-med-andre-situasjoner, når jeg tenker over det. Veldig sjeldent. Det er mer kaffe eller vin som er bakgrunn for sosiale sammenkomster blant meg og mine venner.
Men i går skulle jeg i bursdag, og da ringte han som hadde bursdag meg først og spurte om jeg kom, for i tilfelle skulle han ikke putte risen i gryteretten. Når vi var fire gjester, hvorav jeg spiser lavkarbo, og en annen er veganer, så måtte han jo ta en del hensyn, stakkar

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat