Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-08, 00:47   #4
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Sv: Kjøkkenvekt som viser næringsinnhold

Jasså, mener du at de gir slike matvekter i innmeldingsgave? Det er jo kjempeflott, koster de ikke mellom 400 og opp til 1.000 kr? Jeg så det ikke på den linken du la ut, de har sikkert skiftet innmeldingsgaver siden du meldte deg inn. Smart valg, det er jo et fint blad også!

Pearl, jeg tror de kan være avhengighetsskapende ja Du legger ditt jordbær på vekta, taster inn PLU-koden for jordbær, og vips så har du antall gram karbohydrat, fett, protein, salt, prosent mettet fett etc og noen viktige vitaminer, mineraler og sporstoffer. På noen av utgavene kan du så trykke M+, ta jordbæret av, legge på en banan, gjenta prosessen og til slutt har du en samlet oversikt over det eksakte næringsinnholdet i måltidet. Himmelsk enkelt i forhold til andre metoder man har forsøkt seg på! Nå bruker jeg metoden "tja, hvor mange gram ser det ut som denne leverposteikladden her veier, tro? Ca 15? 30? 150 kanskje?" Jeg bare må ha en sånn vekt...