Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-08, 10:07   #62
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Hvem har rett? Light brus

TEnkte jeg skulle slutte med colalighten min jeg, etter å ha lest trådene her inne, og har hivd meg på farris bris med skogsbær eller lime Det går jo bra det!
Enig i at måtehold er tingen uansett. Men nå fikk jeg endelig sett reportasjen på nett-tv, som gikk i puls forrige uke, og blir jo litt forundret. Det ser jo ut som om dama som er pasient i reportasjen har gått ned 56 kilo bare ved å slutte å drikke brus... Det stemmer neppe... Og det kom heller ingen forslag til alternativ drikke... Dårlig journalistikk!
Farris inneholder mye kalium, som i visse tilfeller kan være skadelig, jeg gikk på intravenøst en stund, hadde en vondd infeksjon, og da fikk jeg påvist for store mengder kalium i blodet, og måtte slutte med farris. Drakk kanskje to halvlitere et par dager på rad, men situasjonen er nok helt annerledes når en spiser skikkelig mat i tillegg.

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat