Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-08, 21:29   #2
nattfrue
Seniormedlem

nattfrue sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Visst man er i ketose hele tiden gjør man det riktig da?

Opprinnelig lagt inn av sadra, her.

Jeg lurer fælt på det spørsmålet? Stopper vektreduksjonen visst sticksen hele tiden har rosa el lilla, sterk lilla? El har det ingen betydning visst sammensetningen av kostholdet ikke er helt riktig?

Jeg er ikke sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt, men prøver meg:
I teorien skal du kunne gå ned så sant du er i ketose (fettforbrenning), men jeg tror nok det vil vise seg i praksis at det ikke alltid er tilfelle. Hva du spiser er viktig. Grønnsaker for president! Bare en liten del av det daglige karboinntaket bør "brukes opp" på f.eks. kunstig søtning. (Mange får stopp i vektnedgangen av søtstoffer.)

Spis sunn og sammensatt mat med naturlig fett, tilsett sunt fett ved behov. Få i deg grønnsaker og rent kjøtt og fisk og egg. Drikk masse vann, ta kosttilskudd. Få deg litt lett mosjon. Kutt ned søtstoffer til et minimum. Du kan også prøve å kutte ned på f.eks. melkeprodukter og nøtter hvis du har stagnert (dvs. ikke har gått ned på en måned).

Og "graden" av utslag på sticksen har ingenting å si