Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-08, 23:07   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Søtningsmiddel vs sukker?

Mer som en betraktning enn en mening:

Jeg har gjort en morsom oppdagelse for andre gangen i livet mitt. Uten søtt, om det så er fra sukker, Splenda eller what ever som helst, så endrer maten smak.
Det er rart med det, for bare det å spise en ting med Splenda forringer smaksløkene mine generelt, og det var en befrielse å slutte med det. I andre omgang savnet jeg det ikke et sekund. Jeg gjordet det første gangen.

Nå er jeg sånn skrudd sammen at jeg knapt kjenner forskjell på ekte og kunstig søtning/sukkererstatninger. Det skal mye til. Så om jeg en gang bestemmer meg for å spise søtt igjen, så vil Stevia være det eneste alternativet, det virker ikke som det finnes noe mer naturlig å finne foreløbig bortsett fra honning og brunsukker, og med min sukkerfølsomhet så er det utelukket.

Og, så morsomt, bær er så mye søtere nå enn før!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat