Sv: Huden følger ikke med
Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.
Vel, hvis man slanker seg på Grethe Roede eller noen form for sultekur, vil slanking spise av muskelmassen.
Jeg syntes det er litt drøyt å si at Grethe Roede er en sultekur! Planlegger man dagen sin godt skal man fint klare å komme igjennom dagen sin uten å sulte. (Det gjorde jeg! Problemet kom når jeg sprakk :P Sjokoladen stakk av med alle kaloriene mine for dagen! :P) Greit nok, dette varierer sikkert fra person til person, spesielt med tanke på hvor mye mat man er vandt til å spise. Jeg mener Grethe Roede er en fin diett, men den passer ikke alle.
Grethe Roede er veldig opptatt av at man skal miste fett og ikke muskler, så er tilfellet at man mister muskler på den dietten, så gjør man noe feil!
Over til løs hud: Jeg har såvidt begynt å ta av meg kiloer (7 kg fra april av..), og skal ta av 30 kg til. Hvor mange kilo skal til for at det påvirker huden? Er det noen som har erfart å ta av såpass med kilo, uten å ha problemer med huden? Jeg er 170 cm høy, og folk blir overrasket når jeg sier jeg veier rundt 90 kg.. (først trodde jeg bare de prøvde å være høflige, men er ganske mange som har kommentert dette..) Jeg krysser fingrene litt for at jeg skal sleppe dette problemet... Har stor mage og store bryster (90F, men de ser max ut som en D), og magen berører ikke annen hud, om noen "tok" den :P

|