Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-08, 09:23   #60
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av bofse, her.

Jeg har siden Mai gått ned 13,5 kg. Endelig viser ikke BMI syklig fedme lenger så igentelig skulle jeg vært overlykkelig.
Men kroppen min uten klær blir bare styggere, og styggere. Skinnet blir slapt overalt og henger og dingler. Jeg skal ned værtfall 30 kg til, men fortsetter det sån kommer det til å se ut som skinnet er et telt.
Har tenkt på mageoprasjon når jeg er i mål. Men hva med armer, ben, pupper, rompe. Kan vel bare glemme å noen gang vise meg i badedrakt.
Er det flere som har problemer med slapp hud over hele kroppen?

Hei!

Etter en graviditet og mye vektoppgang(og nedgang) så det ut som om huden min besto av bare hud.
Puppene rakk til nedenfor navelen, men var bare skinn nesten helt ned og så så det ut som om det var en tennisball i bunnen

Jeg tok kontakt med et privat sykehus for å få en uttalelse om hva han mente......saken var klar, "gå til legen din og få en rekvisisjon, så er saken biff". 2 mnd etterpå ble puppene mye mindre, fra G-skål til C-skål, 4 mnd etter det igjen ble 1 kg fett og ca 3 kg hud fjernet fra magen.......helt viduderlig.

Men følte at det var noe feil, de hadde vært flinke med magen(hel bukplastikk med flytting av navel ol), men følte at det ikke var samstemt mellom mage og flanker(hofter og bakover på ryggen), der var det igjen en del......trodde jeg måtte betale den delen selv, for staten dekker jo bare mageplastikk, ikke flanker.
Jeg ventet til jeg hadde råd og dro igjen til kirurgen, han så litt dumt på meg og sa:
"hvorfor har du ikke kommet før, dette er da en del av operasjonen og ofte ser man ikke slike "feil" før hevelsene har gått ned, dette blir dekket".
Vips, min 3.operasjon var over

Nå har moren min også gjennomgått det samme(tror dette med mye hud er litt arvelig også, vi trente og trente, eneste vi oppnådde var å bli tynnere under huden, men desto mer hud....), hun også har hatt 2 vellykkede operasjoener nå.

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat