Sv: Jeg har så lyst på fårikål!
Åja, ja hvis du har slitt med en slik sykdom før (evt enda), kan jeg fatte at det er vanskelig. Min personlige erfaring er at om man teller blir man tilslutt KOKO, pga at man er drittlei av både telling og dårlig samvittighet.
Jeg har lagt merke til at jeg reagerer på forskjellige karbs også. Jeg kan spise ubegrenset med grønnsaker virker det som, tviler på at jeg er innenfor 15 karbs per dag. Koser meg også med posesaus uten å reagere. Unnet meg kaffe latte (h-melk, fløte og sirup) igår, og stixsen var fortsatt lys rosa. Men når jeg var på kinarestaurant, DA stoppet forbrenninga! Jeg bytta risen med en bolle salat, så må ha vært chop suey sausen jeg reagerte på (spiste kun sausen som var PÅ grønnsakene, det overflødige la jeg igjen..) Etter en halvtime var jeg dautrøtt, vond i hodet og fikk masse luft i magen :O Lite behagelig når jeg satt på kinoen :P
Så det der er litt merkelig! Kanskje det er mer "raske" karbs i kinamat enn i fet melk? Jeg vet ikke.. Men så lenge jeg kan ha latte'n min i fred og med god samvittigheten, er verden et bedre sted å bo 

|