Opprinnelig lagt inn av tip
Hei, jeg tenkte jeg skulle gi litt rapport om www.locarbmegastore.uk.co:
Jeg bestilte en del spennede varer (gotteri uten carb), og fikk bra service. Varene tok bare 4 dager før de var på døra, og prisene var i utgangspunktet ok.
Men frakten ble dyr! Kjøpte for ca £18 og fikk £23 i frakt... Ingen toll, gikk igjennom...
Det beste var sukkerfri gelepakker, Peanøttsjokkobar og sukkerfri kjærligheter på pinne, faktisk... :-)
Sukkerfri gele tilsettes bare varmt vann. Oppskift på baksiden om å blande i Creme Fraises var megagod. Som iskrem...
Tror nok det er hipp som happ å bestille rett fra ww.atkins.com ja...
Synd det ikke er mer slikt i Norge. Har vært på 2-3 kostholdsbutikker nå, og de ser bare rart på meg når jeg spørr om matvarer/gotteri uten karbohydrater...
Og Nacos-chips var bra. Vi hadde gjester en kveld og serverte da Tacos, så tok jeg mine egne lavkarbonacos.
TIP
Tusen takk for info. Jeg har selv tenkt å bestille derfra! Ja det er ikke så veldig kjent i Norge ennå egentlig, men jeg skulle tro de fleste helsekostbutikker skulle være oppdatert?? Der jeg jobber (Life stavanger) går vi ALLE som jobber der på lavkarbo, tilogmed sjefen (hun har tatt av 20 kg, ser ut som et annet menneske!), så vi er kanskje den butikken i byen som kan mest om dette :ler:
Men de sukkerfrie geleene, hva er de søtet med? Hvis det er aspartam, så kan du jo like godt kjøpe Heistad eller Confecta sine, som inneholder 0 karbo, de selges jo i de fleste vanlige butikker her. 
Tilsatte du creme fraiche og FRØS den? Så det ble is? naaam.
Peanøttsjokobar høres digg ut, jeg er veeeldig svak for kombinasjonen sjokolade-peanøtt! (Og sjokolade-kokos).
Jeg har kjempelyst å bestille derfra, men jeg kommer til å bli ruinert!! De har jo et vanvittig utvalg, ATKINS SHOP er ingenting i forhold.