Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-04, 19:28   #8
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Kanhende jeg tar feil, men jeg tror ikke en anorektiker ønsker å bryte ned kroppen sin, bare bli "slank og fin" og mister kontrollen på det.... Men selv om Anoreksi er hinsides enhver fornuft, så vil jeg likevel si at det er en fordel å spise lavkarbo.

Jeg tror kansje jeg skjønner hva du mener nå... Mener du med induksjonen? Nei, de vil ikke gå ned der, men på et lavkarbokosthold, så vil de jo likevel oppnå det de ikke oppnår med å spy og sulte seg: En slank kropp uten karbofett (som samler seg på mage,rumpe og lår). Figuren endrer seg slik at en ser slankere ut selv om en er sterkere (og kansje tyngre pga. muskler). Figuren i speilet blir annerledes...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat