Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-08, 11:28   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og depresjon..?

Ja, lavkarbo hjelper! Jeg mener jeg har skrevet en tråd om det her inne et sted før.. men husker ikke helt overskriften?

Jeg er selv deprimert nå, og har tenkt å gå over fra pizza-godteri-kost til mere Lindberg. Jeg har tidligere merket at jeg kan få sterkere angst av sukkerinntak, f.eks. Og de gangene jeg har fulgt lavkarbo over tid, har jeg vært mye jevnere i humør.

Klarer ikke helt å forklare hvorfor lavkarbo hjelper mot depresjon nå, fordi jeg ikke har sovet på 27 timer.. (fordi jeg er deprimert ) Men skal se om jeg finner noe

Forøvrig bra at du tar opp dette! Det er fremdeles mye hysj-hysj rundt alt dette, noe som jo er litt rart - siden 25% av oss vil i løpet av livet trenge profesjonell hjelp for psyken vår.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat