Tråd: Nok er nok!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-08, 18:14   #6
marry-78
Juniormedlem

marry-78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
marry-78 er på en erverdig vei

Sv: Nok er nok!!

Er en stund siden jeg har skrevet noe ser jeg. Den dietten jeg begynte på over er jo ikke direkte lavkarbo, men å spise lite og ofte. Har gått over mer til lavkarbo så har kuttet ut knekkebrødene nå. De smaker meg ikke lenger siden jeg vet hvor mye karber jeg "sløser" på det kanskje?? Gidder fortsatt ikke å veie maten for jeg ønsker ikke å bli helt fanatisk. Foreløpig holder jeg meg fortsatt unna poteter, ris, pasta og hvetemel. Savner ikke brød i det hele tatt!! Har blitt flinkere til å spise grønnsakene som er over bakken selv om jeg igrunn liker de UNDER bakken best...

Skal veie meg på tirsdag (to uker siden sist) og er litt spent..Er flinkere til å drikke vann nå også, 2-3 liter om dagen. Har gått ned 3,4 kg(bare 300gr sist...) og kjenner at motivasjonen hadde blitt litt bedre hvis jeg hadde sett 5 tallet

Begynner å bli litt matlei. Tidligere har jeg alltid hatt mye tørrvarer i kjøkkenskapet og bare laget meg noe kjapt, men nå må maten planlegges og det er ikke alltid maten er servert på 5 min. (Skapet er igrunn fullt enda, siden kjæresten ikke får spist opp alt på engang..hehe )

Tips om kjappe frokoster og lunsj f.eks utenom omelett, og middag mottas med takk ) -Jada sjekker ut forumene her også. Bare deilig å slippe å lete noen ganger.

Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat