Opprinnelig lagt inn av malin
Gidder ikke å forklare noe mer, gikk ned i vekt de 3 første ukene, men nå har det rast på igjen.
Å da har jeg bare spydd 2 ganger, i løpet av denne kuren, og det er bra til å være meg.
Så nå sparer jeg heller til fettsuging, det blir billigere på sikt.
Orker ikke dette kjøret, har små som må spise, og mamma spiser ikke, hva skal du da forklare de?
+ Mann som har tatt av mer enn meg.
Og han vil jo bare ha mat.
Sorry.
Hei Malin
Du trenger ikke forklare noe som helst. Ikke for noen her. Kanskje særlig ikke her. Tankene mine raser rundt i hodet nå - og jeg skulle ønske jeg kunne klare å si akkurat det som gjorde at alt ble lettere for deg. Skulle virkelig ønske det!
Kanskje er rådet om å ta kontakt med IKS/Kaos et godt råd du kan tenke litt over. Eller kanskje du allerede har vært i kontakt med dem? Jeg har selv vært "medlem" der tidligere, og det er et bra forum. Men det passet ikke meg. Var så mye annet som "feilte" meg den gang at jeg meldte meg ut. Viste seg at mat var det MINSTE problemet mitt.
Jeg skal ikke fortelle deg at eller om du skal spise lavkarbo. Men du sier jo selv at du må spise, og det skal jeg ikke argumentere mot. Tror du vet hva jobben din går ut på - og at det er en jobb som må gjøres. Du trenger ikke gjøre den jobben alene, men kan søke hjelp. KANSKJE kan legen din være et sted å starte? KANSKJE finnes det en ernæringsfysiolog i nærheten av der du bor som du kan ha avtaler med? KANSKJE kan det være en løsning for deg å melde deg på kurs i regi av Dr. Lindberg?
JEG meldte meg på kurs den gang jeg slet - men da fantes kun Grete Roede. I dag hadde jeg valgt Lindberg. Det som gjorde at jeg klarte å få kontroll på spisingen - eller mangel på sådan, var nettopp følelsen av å tilhøre en gruppe. Følelsen av å "måtte rapportere" i plenum. Jeg var nok en dårlig kursdeltaker hvis det måles i tapte kilo. Men jeg syns jeg var verdens flinkeste til å føre dagbok over hva jeg spiste og hvor mye jeg spiste. Og jeg ga meg ikke før jeg hadde spist NOK hver eneste dag. Ble en kløpper på skjema-føring, diagrammer og grafiske fremstillinger på den tiden - og det bruker jeg fortsatt.
Ønsker deg så inderlig lykke til!! Og håper du finner ut av ting. Jeg er her hvis du trenger det. Og mange andre også.
Varm og øm "passe-på-klem" fra Fedonisten