Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-08, 19:13   #56
Tomine
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Tomine er på en erverdig vei

Sv: Generell Eurodiett-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Thereseh, her.

Hei alle sammen.
Jeg er helt ny her på forumet... Har hatt min første dag med ed.... den har gått sånn passe bra. Spiste cerealen med sjokolade til frokost, den smakte greit... grønnsakssuppe til lunsj, og den var ikke særlig god. Noe forslag til krydder som er godt oppi?? spiste paela til middag, og den smakte greit med salat ved siden av. Når jeg holdt meg for nesen og ikke luktet den, så var den bedre så hadde jeg en sjokobar til kvelds, den var helt konge.... men jeg tenker på mat hele tiden, og sitter konstant å tenker på hva jeg skal spise når jeg er ferdig.... gir dette seg???? og sult følelsen, forsvinner den snart??? noen tips om hva annet som er godt??? har bestilt litt av alt på listen..... hva gjør dere når dere spiser desserter osv, tar dere den i tillegg til annen mat eller som et eget måltid??? Har dere noe fast veiedag her inne???
Håper det ikke var for mye spm
Therese

Sultfølelsen forsvinner- og spis godt med lovlige grønnsaker når du er sulten Etterhvert vil du merke at du ikke er sulten, men "tom" i magen.
Krydder ---kjøp fersk timian eller basilikum eller rosmarin f.eks. Dessuten kan litt karri fungere bra - spes i grønnsakssuppa synes jeg.
Jeg spiser desserter som eget måltid - legger det ofte til kvelden.

Lykke til

Tomine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat