Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-08, 02:14   #2
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Mulig med for få karbo og for mye fett?

Sitat:

men kan man legge på seg? Om man spiser omtrent utelukkende proteiner og fett, altså?

Etter hva jeg forstår, kan man ikke legge på seg av fett, hvis man bare passer på å spise lite karbohydrater, og at man ikke overdriver inntak av proteiner...for mye fett kommer ut igjen ganske fort da...

Jeg spiser mer fett nå enn det jeg gjorde i begynnelsen, og jeg har begrenset karbene til under 15gk. Hvis jeg ikke blir mett ved et måltid, spiser jeg mer fett...på denne måten orker jeg ikke så mye mat som før, og magen skrumper inn...dette funker for meg...

Håper du finner ut av det. Noen andre vil sikkeret også gi deg svar på det du lurer på. Tenkkte jeg bare ville nevne dette nå. Er så seint...

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat