Sv: Fibromyalgi og søvn - hva hjelper deg?
Forsiktige gåturer uten store utfordringer kan funke, men styrke gjorde ting bare VÆRRE, det ble helt jævlig.
Prøvde ikke bare en gang, men styrke over lengre tid(jeg trodde litt på filosofien: det skal bli værre før det blir bedre), men måtte gi opp den delen. Og det er mange med meg. Av de jeg kjenner med fibro tør jeg å påstå at 80% har opplevd det samme(av de som har prøvd å trene styrke selvsagt).
Og var det noe som absolutt ble værre så var det søvnen, alt gjorde vondt og alle liggestillinger hadde noe vondt over seg.
Jeg har tidligere gått lenge på lavkarbo, men fibroen ble ikke bedre av den, ble heller ennå tyngre i beina, men det gikk uten store komplikasjoner.
Men jeg vet at lavkarbo har hjulpet mange med fibromyalgi, diabetes, ADHD og ikke minst epelepsi.
Forsøkte også akupunkitur over et år på sykehuset, for meg hadde det ingen langtidsvirkning, men følte kanskje litt bedring dagen etter behandling(om det så var innbildning så er ikke det så ille, så lenge jeg følte meg bedre).
Men jeg er enig med Rune her også, man skal ikke stole blindt på disse doktorene, tro meg, jeg gikk med avreven sene i skulderen, jeg ble bare sett på som sytepave fordi de ikke hadde klart å bevise det på MR(ikke før de gikk inn med kikkhull ett år senere). MR skal i dems øyne være 100%, DET ER DET IKKE!!!!!

|