Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-08, 15:29   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er sunnest av bønner, linser og kikerter?

Kikerter er visst en næringsbombe, samt at den har lav Gi (8, om jeg ikke husker feil ) og massevis av bruksområder.
Ellers kjører jeg vel litt på samme tankegang som Energibunten. I løpet av en uke så spiser jeg sikkert like mye bønner (stort sett røde/brune/kidney eller hva man skal kalle dem), kikerter og røde linser.

Men, en bønnetype jeg lurer litt på er butter beans. De har bare 8 gr kh pr 100 gram, men en GI på 31. Er det lite eller mye? Jeg har et blodsukker jeg må være ytterst forsiktig med, derfor er det greit å vite om denne bønnetypen er ok? Bare at det heter butter beans er i seg selv meget tiltalende

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat