Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-04, 23:06   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du kan gå ned mye mer enn 1/2 kg pr uke på Atkins, men man anbefaler ikke at man tar av fortere. Helsemessig er 1/2 kg pr uke optimalt. Tar du av for mye for fort mister du mye mineraler kroppen trenger - du blir trøtt og uvel. Under induksjonen tar mange av mye mer, men det er en del vannvekt også, da Atkins programmet er ganske vanndrivende i seg selv. Dessuten går farten på vekttapet ned etterhvert.... Alle kropper reagerer forskjellig.....

Jeg snakket nettop med ei som var sur fordi hun bare gikk ned 1.5 kg pr uke på Atkins...... Jeg hadde vært kjempehappy
Skal ikke uttale meg om Lindberg - kjenner ikke til dietten og har gitt bort boka mi !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat