Sv: Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?!
Tusen takk for svar, alle sammen 
Det er mange grunner til at vi ikke får dette til, hovedgrunnen er nok at vi ikke er strukturerte nok. Jeg jobber en del ettermiddag-kveld, så de flotte ukeplanene går som regel i vasken.
Jeg leste den kjappe innføringen i lavkarbo: Kan jeg ikke spise gulrøtter....???
Fikk så dilla på det da jeg var gravid, og det har bare hengt ved siden. Gulrøtter og selleri med tzatziki...?
Mannen min er overbevist om at kolesterol i blodet og eggehvitestoffer i urinen har sammenheng med å spise egg, derfor vil han ikke spise mer enn ett egg i uken. Han ble skremt til å tro slikt av sesjonslegen for snart tjue år siden...
Jeg kan jo i slengen nevne at legen min ville sette meg på Xenical (riktig skrevet?), slankepiller som gir deg alvorlig diarè hvis du spiser fett, og da jeg takket nei til denne bombesikre veien til diabetes, skrev hun ut en resept på Reductil, som bare tuller med hodet ditt sånn at du ikke får lyst på mat (eller noen ting annet...)
Jeg kjøpte èn pakke, men den ligger fortsatt uåpnet på kjøkkenhyllen til skrekk og advarsel, hehe.
|