Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-08, 10:19   #47
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken mat begynner man med til babyer?

Du er en engel! Selvsagt vil jeg ha mange råd, dette setter jeg STOR pris på! Jeg som trodde jeg var så forsktig med de kremene, jeg prøver jo å unngå alt som har de skumle stoffene i seg og har vært opptatt av dette i flere år allerede. Kjøpte aldri inn et eneste Natusan-produkt da storesøster ble født i 2003, og har pleid å nilese på alt. Jeg har rett og slett bare ikke lest på denne, men tatt velmente råd som god fisk og brukt den. Huff. Jeg har ikke brukt den ofte da, heldigvis.

Agrosan har jeg, men den oransje. Jeg har brukt bittelitt av den på armene hans, men har egentlig ikke turt å bruke den mer siden den inneholder tea-tree. Det er kanskje for sterkt for små babyer. Den grønne er jo uten, jeg kan kjøpe den. Jeg har brukt den mye selv, den er FANTASTISK!

Jeg jobbet i helsekost i 5 år og var borti mange av de gode produktene der. Agrosan er ett av dem, og dette med oljene kan jeg endel om. Mandel- og jojobaolje er fast inventar i medisinskapet, det samme er lavendel, peppermynte og eukalyptus.

Legen nevnte kortison, men jeg nektet. Vil helst unngå det så lenge jeg kan. Nå er han faktisk ikke SÅ angrepet heller, heldigvis, og jeg håper det holder seg sånn om det ikke blir bedre. Det virker ikke som om han klør så veldig heller, bare litt av og til.

Tusen takk for alle rådene.