Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-08, 15:14   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Student/økonomi

Når det gjelder kjøttvarer så går jeg for det samme som Heksehilda. Ellers er first price sine kyllingfileter utrolig billige, og gode er de også Tror det er to kg for 150 kr omtrent.
Alt av grønnsaker kjøper jeg på innvandrerbutikk. Det er mye billigere, og stort sett er kvavliteten en del bedre, også. Og på Sultan (tyrkisk frukt og grøntbutikk rett ved der jeg bor) har de tretti egg til femti kr! Store egg, med skikkelig gul plomme
Så om du har en sånn butikk i nærheten av der du bor, så er det et must! De har dessuten mye spennende krydder og billig boksmat som regel også

Jeg og samboer bruker mellom 500 og 700 kr i uka på mat, det synes jeg er veldig lite, men jeg handler inn en gang i uka, og tar en runde for å handle inn der det er billigst

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat