Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!
Opprinnelig lagt inn av nattfrue, her.
Begge deler - men mest meg selv Jeg veier mat en sjelden gang imellom for å ha sånn noenlunde peiling på hvor mye grønnsaker jeg spiser, for eksempel (for å regne ut karboinnholdet). Men veier ikke meg selv, prøver å holde fokus på å føle meg bra og bli sunnere. Skal ned massevis, men tror jeg ville blitt altfor opphengt i kilo og gram hvis jeg hadde veid meg, så åt skogen med dét. Buksene taler sitt tydelige språk uansett 
Jeg dropper og veiing av meg selv....tror forventningene og fokuset på kg kan demotivere meg....det vil jo være perioder hvor en kommer til å stå stille eller nødvendigvis ikke går ned i kg. Har du drevet på lenge med keto?
Jeg har prøvd meg litt fram i noen dager, men regner meg ikke som i gang før jeg har fått og lest boka.Jeg er derfor veldig usikker på hvor mye karber jeg får i meg.Har følt meg utrolig rar denne uka....litt tung i kroppen,litt tung i hodet og veeeeldig mett hele tiden.Utrolig nok har jeg MER energi enn jeg ellers er vant med. Rart, for tidligere har spist mye, mye mer mat medmasse karboinnhold og likevel følt meg litt fysen på ting.Dette er en rar følelse, men GOD.
Jeg tror nok jeg blir en god "Ketonist"

|