Tråd: Bensinstasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-05, 21:46   #10
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Pianoman

Jeg har alltid stoppet på Statoil hver morgen før jobb å kjøpt små Karbodjevler...Hva i alle dager skal jeg kjøpe nå? Må lissom innom etter trening å ha et eller annet. En vane jeg ikke klarer å bli kvitt.

Kjenner til problemet. Jeg har alltid et behov for å spise noe når jeg kjører bil jeg og det er ikke bra. Nå har jeg begynt å ha med meg vannflaske i bilen hele tiden, og det fungerer det også.

Jeg har nemlig tro på at det er akkurat dette mønsteret med å kjøre innom Statoil hver morgen som du må få slutt på. Og innom etter trening. Jeg er den første til å skrive under på at det er vanskelig, men jeg tror det er VIKTIG å gjøre det for at resultatene skal bli bra. Kan jo ikke være sånn at vi skal la Statoil styre hva vi gjør opptil flere ganger i døgnet, kan det vel? *dette sier Fedonisten med erte-stemme og et lurt smil sånn at du skal skjønne at jeg ikke mener å være ekkel*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat