Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-08, 16:38   #1
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Jeg er i min tredeje uke i ketose og registrerer at det skjer ting med kroppen min! Jeg taper kilo og det er jo meningen - men det skjer andre ting også.

Tenkte derfor at nå starter jeg en tråd hvor vi utveksler erfaringer rundt temaet, både positive og negative, på vår vei ned

Jeg er astmatiker - ikke veldig plaget - men den er der. Er avhengig av medisinering forebyggende 2 ganger pr. dag og eventuellt akutt.
Og jeg merker at jeg blir bedre!! Pusten min er nesten symtomfri og jeg vurderer å gå ned på medisineringen Og jeg orker mer..
Til og med når jeg trener - kan jeg gjøre det uten å bruke ventoline.
Noen flere som har det slik eller andre tilstander ?

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat