Livet på et anlegg
Heisann. Eg har nå vært ei lita stund på Ketolysekuren (siden 26 Aug sånn ca). Og dette er nå min andre periode eg er på ett anlegg med denne matkuren. Vel mange av disse kiloene eg skal ha bort, dem er nok også kommet pga all den gode maten som blir servert. Folk har sikkert hvert mange plasser og man kan sikkert snakke mye om kvaliteten på maten, men den havner i "siloen" fordet om den er god eller dårlig.
Uansett så er det no slik at man skal holde seg i Ketose og det er faktisk mye enklerer denne gangen på anlegget enn den første gang. Eg er mere vandt til dette nå. Her på Melkøya så får man servert opp til 4 måltider om dagen, frokost, varmlunch, middag og kvelds. Eg skipper kvelds da.
Typisk frokost er; 2 kokt egg, agurk, forlskjellig type kjøttpålegg, tomat. 2 ganger i uka har dem Egg og bacon. Og dem har ofte Eggerøre på storkjøkkenvis. Spiser litt av det, vet ikke hvor mye sukker/mel og annet dill som er i disse pulver eggerørene som dem har.
Frokosten må man også smøre matpakke. Min består av 5 hardkokte egg og passelig med skinka. Dette er da min frokost og matpakke for 14 dager på anlegget.
Lunch; Tja da har man lært litt mere om mat og hva man kan spise og ikke spise. Eg kan poste Meny for uke 40 her etterpå, det er altså varm maten som er på meny. Lunch og middag.
Men hovedsak så er det mere og velge i. Når man ikke kan ta noe av varm maten så spiser eg fast. Salatblad, agurk, tomat, ost, paprika, roastbiff, røykalaks og med 2 SS med dressing.
Middag er egentlig lett. Eg spiser fisk og Kjøtt. Så dermed blir det lovlige grønsaker og enten fisk eller kjøtt, og med litt saus.
Igår hadde eg røykt torsk, grønnsaker og fett smelta i purreløk... ingen bacon lurte på hvor det var?
Tenkte eg skulle skrive litt fremover ka man har spist i løpet av dagene her på site.

|