Sv: Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?!
Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.
Jeg har nå gått ned i underkant av 10 kg på snart ett år. For noen her inne oppleves det som treg vektnedgang, noe jeg også var enig i da jeg startet på ketolysekuren i november i fjor.
Men: etterhvert som jeg har fulgt kuren, har jeg opplevd noe rart: Jeg har fåt senket det dårlige kolesterolet fra 6 til 3,8 på et halvt år, jeg har så og si ikke problemer med allergien min, og jeg har kuttet ned på astmamedisinen min. jeg har også fått mykere hud, knuppene på overarmen er så og si borte, og jeg blør ikke lenger i tannkjøttet når jeg pusser tenner...
Jeg føler meg utrolig vel, og har det veldig godt, både humørmessig og formmessig, noe jeg ikke kan påstå at jeg gjorde for et år siden.
Jeg startet kuren for å slanke meg, men jeg har endt opp med et kosthold jeg aldri vil slutte med, om jeg skulle nå ønsket vekttap. Det gjelder ikke kun for vektnedgang lenger, det gjelder for helsa mi nå, først og fremst...vektnedgangen er blitt en bonus.
På den måten depper jeg ikke heller når vektnedgangen ikke er så rask som hos enkelte andre her inne.
Lykke til!
Høres ut som en sunn innstilling 
|